Lulemom QueenMommm kanamaması gerek diye biliyorum. Çünkü göbeği düştünde doktor ufaktan sarı leke olabilir ama fazlası ve de kan olursa getir demişti.
hunilimomm QueenMommm kanaması pek normal degil yarım doktora götürün bizim ki sarı kokulu akıntı vardı kapanmamış yakmışlardı 2 defa
Mihribann11 QueenMommm kiziminda böyleydi götürdüm dr cubuk ile birseyler yapti ve igne yapildi vitamin eksikligi den dolayı oluyormus
QueenMommm Lulemom sarı leke geldi böyle kan geliyo bide sağlık ocağı bakar mı yoksa doktoramı götüreyim
KucukAdamm Bizimde böyle olmuştu . Doktor normal dedi , hiç dokunmadık . Sizde yinede bı doktora gidin .
istanbullugelin34 QueenMommm biz saglik ocagina gostermistik hafif iltihap vardı doktora göturün dediler goturduk acile krem verdi
Lulemom QueenMommm acil olduğunu söyle durumu anlat yardımcı olurlar bence. Numarası yokmu doktorun kendisiyle görüş direk
Mommyys Bizimde aynısı oldu 21 gunde dusmustu hatta.dr normal oldugunu soyledi kalın kordonlarda oluyormus .ama durmayan kanama varsa goturun.birkac ust degıstırmeden oluyorsa leke gibi sorun olmuyor
DOLANDIRICI QueenMommm kiziminda boyleydi saglik ocagina goturdm batikon sürmüstü ertesi gune duzeldi bizimki
Zumra13 QueenMommm Benim bebeğimde göbeği düştükten sonra 20 güne yakın böyle kan geldi doktor doğumda fıs fıs vermişti göbeği düşsün diye onunla sildim sonra durdu kanaması
DOLANDIRICI QueenMommm aynen ben direk ebeye deem gobegi kanadi die bakti enfeksiyon yok korkma dedi batikon surdu sabah baktigimda temizdi orasi bidahada tekrarlamadi