QueenMommm 2 oğlumun da göbek bağı böyle kanlı düştü, tıpkı bu şekildeydi. Doktoru ucunda gümüş bulunan bir çubuk sürdü (yarayı yakma deniyor buna), üstüne K vitamini iğne yaptırdı. Orada açık damar olduğunu, kesinlikle bir şey sürmememizi tembihledi, siz de bir şey sürmeyin. Bebeğiniz erkek mi? Erkek bebeklerde kanda pıhtılaşmayı sağlayan K vitamini kız bebeklere göre daha düşük olurmuş sanırım, bu da göbek bağının geç iyileşmesine sebep verirmiş. Gazlı bezle kapatın yarayı şimdilik hava alsın, kıyafete falan yapışmasın. Sağlık ocağına-acile falan götürmeyin, çocuk doktoruna götürün yarın. Geçmiş olsun.