AysunCeysina gündüz böyle giydirip gece ne yapıyorsun çok aşırı giydiriyirsun yazık bebeğe terlemesi de kötü ben gündüz uzun kollu zıbın altına da tayt bir de ince ya da kalın çorap gece de zibinin üzerine kazak bir tayt daha eğer gece soğuk olacaksa bir tane de kalın yelek giydiriyorum, biraz serin olması vücudunun uykusu acısından iyi oluyormuş. Üşüyüp usumediginide ellerinden ya da ayaklarından degl göğsünden bak nette öyle yazıyor.