Evsaanne Yaylanuray61 senin yorumu da gördüm yazacaktım ama sen cevap verdin sende çok giydiriyorsun yazık bebeğinize valla nasıl alıştırırsanız ömür boyu öyle gider size eziyet anasınıfı öğretmeniyim bir kız öğrencimin annesi yazın bile kalın kilotlu çorap giydirirdi uyarmama rağmen giydirirdi sınıfta en çok hasta olup gelmeyen çocuk da oydu çocuklarınıza yazık bağışıklık zayıf olur ömür boyu
Eliztosss AysunCeysina askılı zıbın, ince penye, ince hırka(bazen giydirmiyorum bile) , tayt , çorap ve panduf. Benim bebeğim 18 aylık ama doktorlar hep kendiniz ne giyiyorsanız bir fazlası olsun bebekte derler. Çok kalında giydirme bence ev sıcaklığı iyiyse
Nimetalya AysunCeysina bnm kızım bir aylık oldu sıcağı hiç sewmiyor kıpkırmızı oluyor onun için çok kalın giydirmiyorum bı zıbın üstüne bı badi alta esorfman çorap la gayet rahat ediyor odanın sıcakliguna göre veya da bebeğinize göre ayarlayabilirsinslz…👌
Pandaliii AysunCeysina ya konuyla pek ilgili değil ama benimde bebeğim 3 aylık fakat tayt bulamadım siz nereden buldunuz acaba
AysunCeysina Pandaliii lcw civil e bebek bu magzalardaoluyor taytlar ben buralardan aliyorum memnunumda :)
Ikra-5561 Pandaliii lcw da var de facto da var e bebekte var civilde var.tam ayını almayın 3 6 alın tayt dar olur zaten
Smryna AysunCeysina sadece kısa kollu badi var üzerinde o kadar ayaklarında da hic bisey yok. Sorun su ki hic bir zaman 2 kat bile giydirmedim dogdugundan beri o yüzden 2. Kat bisey giyince isilik oluyo
sevgii_123 AysunCeysina bende iki kat giydiriyorum evim çok sıcak yine de ince giydirmiyorum üşür diye
sevgii_123 AysunCeysina bende iki kat giydiriyorum evim çok sıcak yine de ince giydirmiyorum üşür diye
Aceranne AysunCeysina Benin evde öyle ben iki alt pijama iki üste uzun kollu iki çorap bi panduf giydiyorum yataktan alırken de yelek bebeğim 2 aylık ama bazen bakıyorum bacakları serin yani
MoRella 3MelekAnnesi3 Siz de çok giydiriyorsunuz hem de kombi yandığı halde. Yazık çocuklara derdini de anlatamazlar, yandık çok sıcak diye dile de getiremezler. Yenidoğan olmadığı sürece bebekler ısıyı biz nasıl hissediyorsak aynı öyle hissederler. Sadece yenidoğan döneminde bizim giydiğimizden 1 kat kalın giydirilmeli.. Tabi yine siz bilirsiniz benimki sadece bir öneri 🙃
3MelekAnnesi3 MoRella cok saolun ne evimin durumunu ne oturdugum yeri bilmeden yorum yaptıgınız için 😉
Kbrburk Benim bebeğimde 10 günlük ev çok sıcak oluyor kombi yanıyor biz isilik döküyoruz valla bebegide kat kat giydirip kundak yapıyorum acaba onada sıcak oluyormudur
minikem AysunCeysina bebeğim 5 aylık evin ısısı 22-23 derece aralığında -kısa/sıfır kollu zıbın üstüne uzun kollu badi, altına eşofman 1 kat çorap duruma göre 2 kat alt giydirdiğim oluyor çok bunaltmayacak şekilde- her bebeğin ve evin durumu kendine özel bebeğinizin göğsü sıcaksa üşümüyordur zaten bunaldığında da size sinyalleri verir. Üşümekten ziyade terlemek hasta edeceğinden terletecek kadar giydirmemenizi tavsiye ederim 🍃
hilalibrahimkartalms AysunCeysina benim evim yerden isitmali olduğu için kizim 4 aylık 1 kat giydiriyorum
Kbrburk minikem 10 günlük bebek ya hani birde kilosu çok düşük hemen elleri ayakları üşüyor burnu buz gibi oluyor altını değişirken hele bende napcami şaşırdım
fundabkn AysunCeysina siz evde ne giyiyorsanız bebeğinize bir fazlasını giydirin.25-26 derece için çok fazla giydirmişsiniz bebeğinizi. 4 aya kadar bebekler terlemez ve vücut ısıları kilo kaybına neden olur
Alpbeybi AysunCeysina 25-26 derecede çok giydiriyosunuz bence. Bizim ev 23 derece, içinde askılı zıbın, alt üst de ince penye giydiririm. Çorap giydirmiyorum. 5 aylık
Almila7 AysunCeysina bızımde o civarlar bende kısa kollu zıbın çünkü omuzları üşüyor pijama takimı corap uykudan kalkınca yelek bunalır cocuk öyle daha kar gelmedi ozaman ne gıydırceksın korumdk ısterken hasta olucak gece yatarken kundak yapıp meme verıyorum uyuyo
Irmakprensesinannesi AysunCeysina valla benim kızım da kansızlık var erken doğduğu için gündüz leri sadece yelek giydiriyorum bide duş aldirdiktan sonra okdr nrmlde duştan çıktıysa iki uzun kolu badi bir tayt veya kısa kollu badi tulum altına tulumun içini ince tayt ama geceleri tayt çıkarıyorum kompi hafiften acik olduğu için geceleri 3 ay 4 günlük kızım burada
MoRella 3MelekAnnesi3 Yorumumda da belirttim benimki sadece bir öneri tabii yine siz bilirsiniz diye.. Buna rağmen kinayeli bir biçimde cevap vermek pek yakışık olmadı.. Neyse iyi günler..
3MelekAnnesi3 MoRella yorumunuzda bişey belirtmemişsiniz direk cocuklarımın yanıp piştigini dile getirmişsin sanki ben cok giydirerek onları yakıp kavurma derdindeymişim gibi öncelikle sormanız gerekirdi eviniz cok mu soguk da bu sekilde giydiriyosunuz diye neyse siz sormadınız ben söyleyim evim güneş görmez alt katı kömürlük üst katta oturan yok kendim içime termal tayt üstüme pijama takımımı giyerim esimde içine içlik giyer üstüne esofman yani biz böyle giyinirken cocuklarımız tek kat giydiremezdim ayrıca evde derece var 21 üstüne cıkmıyo ev ısısı ki bu ideal Bi ısı olmadıgı için mecburi 2 kat giydiriyorum olurda cok hızlı hareket eder hızlı oyunlar oynarsa sırtından yelegini cıkarırım öyle devam eder 😊