AysunCeysina
Yahu lahana gibi giydirmişsiniz çocuğu bir de üşür mü diye soruyorsunuz🙈
Ah annelik.. Hep birşeylerin tam olmadığını düşünme kafası yok mu 🤦♀️
Eviniz 25-26 derece madem, atlet ve uzun kollu zıbın, penye yelek (belki), tayt ve tek çorap yeterli olacaktır. Evimiz sizin evin ısı değerinde ve ben o aylarda bu şekilde hatta daha az ve ince giydiriyordum.