Nzlykp2103 vallahi canım kimi acıyor diyor kimi hafif diyor sanırım bu herkesin acı eşiğine göre değişiyor ben çok tatlı canlıyım iğne batsa kestiler derim o derece 🤭🤭 İnternette rahim ağzı adetken genişledigi için daha kolay takıldığını okumuştum ama bence 1-2 dakikalık iş için adetli olmayı beklemeyelim doğum sancısını çekmiş insanız ona da katlanırız evelallah 😊