21 ekimde devlette taktırdım adetimin 3. günüydü çok acı hissetmedim dayanabilir seviyede
doktor ultrason da baktı taktırabilirsin dedi tahlil vs. istemedi ama kanama süresini uzatıyor adetim 2 hafta sürdü
normalde 5 gündü 2 gün temizdi şimdi yine geliyor sürekli kanama ped takıyorum
spiral taktıran bir arkadaşıma sordum 4 5 ayda düzene biniyor dedi 🤷🏼♀️