Hayırlı sabahlar hanımlar. İlk defa spiral taktıracağım da bu konuda hiç bilgim olmadığı için bu postu açmak istedim. Kızım iki aylık olacak ve yeniden hamile kalma korkusuna taktırmayı düşünüyorum ancak ilerleyişi hakkında bilgim yok tecrübesi olanlar (ilk kontrolde hemen takılıyor mu? Taktırmak için adetli mi olmam gerekiyor? Kendim mi alıyorum spirali?) yardımcı olabilirse çok memnun kalacağım 🤗