Sibelll Anne027 10 aylık olacağız bizde ben verdim kayınvalidemin bahçesinden organikti.alerji Fln olmadı
Prensiminannesi Anne027 şu kurallar yeni çıktı canım ben de 7aydan beri veriyorum Allaha emanet zaten alerji çıkarsa 1yaşjnda da çıkar şimdide yedirmeyi kesersin
ntugbahas Anne027 bende ilk 10 aylıkken 3 gün azar azar verdim. Baktım alerji olmadı. 11. Ayda yoğurtla karıştırıp veriyorum baya
YDM ntugbahas Bende gaza geldim sabah alıp denicem 😊 alerjisi olsa sonrada olur prensesinannesi doğru diyorsun . Kardeşimin oğlu 1 yaşını geçiyor vücuduna alerji yapmıştı yaşa aya bakmıyor alerjisi varsa vardır
YDM ntugbahas Bugün verdim çilek tadı yok galiba hiç Zorla yedi Yha. Bayram sonu kokusu güzel olanlar çıkar Malatya da kale de yetişen Çilekler var onlar çıkarsa alcam. Ekşi hiç yemiyor
YDM ntugbahas Dün o cileklerden önce ben yedim tatlı ise yedirdim yedi akşam verdim alerji falan olmadı çok şükür tatlısı çıkarsa alıp yedircem . Mango deneyin denemedi iseniz
YDM ntugbahas Gündüz oruç olunca tatsız tutsuz veriyoruz çocuk yemiyor haliyle ama akşam iftar sonrası tadına bakıp yedirince yedi yemesine ama Mango yediği gibi iştahla yemedi 😊