YDM ntugbahas Dün o cileklerden önce ben yedim tatlı ise yedirdim yedi akşam verdim alerji falan olmadı çok şükür tatlısı çıkarsa alıp yedircem . Mango deneyin denemedi iseniz
YDM ntugbahas Gündüz oruç olunca tatsız tutsuz veriyoruz çocuk yemiyor haliyle ama akşam iftar sonrası tadına bakıp yedirince yedi yemesine ama Mango yediği gibi iştahla yemedi 😊
Lina_21 Anne027 valaha cnm bi dene eger birşey olmazsa ver cünkü cocuklar buyudukce tat alma duygusu degişiyor
ilknurcelik Lina_21 canım şöyle bir durumda var ama alerjik reaksiyon göstermese bile bebeğe zamanından önce başlanan gıdalar bağışıklık sistemini zayıflatıyor hastalanmaya daha eğimli olabiliyorlar
Lina_21 Anne027 bide bnm kızım 8.ayını dolduruyor eşim bi kere vermiş bnde baktım bişy olmadı vermeye devam ettim tabi ara sıra sıklıkla vermedim
FeriDeniz Anne027 normalde bir yaş ama ben 10 aylıkken verdim. Alerjik reaksiyon görmeyince vermeye devam ettim.
ilknurcelik Anne027 12 aydan sonra verilebilir yazıyor ek gıda tablosunda tlf ek gıda tablosu indirin ona göre gıdaları vermeye başlayın
Ayb Anne027 çilek yüksek dereceli alerjen gıdalar listesindedir ilk yol risk almamak adına önerilmez eğer ailede çilek alerjisi olan birey varsa 2 yıldan sonra önerilir. riske atmaya gerek tok sanki 2 ayınız kalmış 1 yaştan sonra verin
Ayb kaldı ki yetişkinler dahil çileğin içerisindeki bir madde alerjisi olmayan çocuk ve yetişkinlerde bile fazla tğketildiğinde alerjik etki etmektedir. Yani Yediğimiz miktar da önemli. Sevgiler