taninmayananne Anne027 normalde 1 yaştan sonra deniyor ama oğlum 9 aylık doktor süt ve bal dışında herşeyi verebilirsin dedi
taninmayananne Anne027 demeyerek ver alerjisi olmadığından emin olduğunbir besin varsa onları ver o gün bir çay kşğ çilek ver ikinci gün artır yani 3 gün kuralı ile ver
DFM Oğlumu bugün 6 aylık kontrolüne götürdüm. Çilek kirAz sadece yalatabilirsin tadı alsın dedi. Alerji için tek korkum kırmızı renkliler dedi. Acaba bunun içine kırmızı biber falan da giriyor mu.
Anne027 DFM zannetmiyorum biber alerji yapmaz tropikal meyveler için geçerli bide domates alerji yapar
BusraAA DFM hayır kırmızı biberi 6 aydan itibaren verebilirsiniz üstelik çok yararlıdır. Çilek için ben 1 yaşa kdar bekleyeceğim bi sürü yaz meyvesi var güzel güzel onları yiyebilir
Mzgnugursain Anne027 ver canım ver benim oğlum bir yalına giricek ben sadece süt ve bal vermedim hiç elimden ne gliyoraa verdim çekirdeksiz inçe inçe dilimle mama Haline de getirebilirsin bu zamanda nasıl biticekleri yoksa
Tazeannecik Anne027 7-8 aylıkken verdim eline azıcık mıncırdı azıcık suyunu sömürdü falan. Alerji yapmadı ama elinden alınca çok ağladı