balpetegimmmm rica ederim canim ne demek sıkıntı yok ne zaman sormak istersen yardımcı olmaya çalışırım elimde geldiğince önemli olan yavrularimizin iyiliği bende çok yazmıştım.berk hocanın hastalarına anne yüreği işte çok iyi anlıyorum seni 🥰 canim iyileşme süreci kısa suruyo inan bana küçük olduğu için ve bez de olduğu için sondadan birsey anlamiyorlar zaten ameliyattan çıktığında biz otutturmaya bile korkuyoduk berk hoca akşam aradi varmi sıkıntı diye aksama kadar oturtmamistik sorduğumda hiç hareket kisitlamasi yok dedi ve biraz altini değiştirirken ben korkuyodum canı aciyo mu diye esim ellerini tutuyodu ben temizliyodum çünkü sonda olduğu için sondayi tutmaya calisiyodu altını actigimizda sonda çıktıktan sonra herhangi bir sıkıntısı kalmadı zaten çok şükür ağrılı sancılı bir işlem değil.merak etme sadece ameliyat sonrası ilk saatler o da ağrıdan değil anestezi etkisinden için rahat olsun ama doktor çok önemli onu çok iyi araştırın canim