balpetegimmmm oğlum 8 aylık, dün doktora gittik çocuk üroloğu. Bu ay içinde ameliyatımızı olcaz, inşallah. Maksimum 1 bucuk saat kadar sürecek, 1 gece hastanede yatış, 3 gün sonra pansuman, 6. Günde sondamız çıkacak. Kendisi ankarada prof. Tıp fakültesinde de hoca. Biz özelinde muayene olduk ameliyatımızı tıp fakültesinde olcaz. 9 bin lira ameliyat ücreti, 500 muayene ücreti. Oğlumun hafif hipospadiası var. Sizib oğlunuzun farklı olabilir. Biraz araştırırsanız bu ameliyat çok önemli göreceksiniz. Öncelikle ilk ameliyat çok önemli bir daha defalarca ameliyat olmak durumunda kalabilir başarısız olursa. Ve bu ameliyatı defalarca yapan tecrübeli bi hekim olmalı. Eğer doktor işini iyi yapamazsa çocuğunuzun sadece çiş durumunda değil, çocuk sahibi olmasına kadar etkileneceği sorunlar olabilir. Devlette olur ancak bence hekim önemli burda. Eğer durumunuz var ise iyi bir doktor araştırın özel olursa daha iyi olacaktır. Belki ameliyatı devlette yapar. ama bebeğinin hayatı her şeyden kıymetli. Bir şekilde ayarlayın kendinizi