Benim oğlumda da aynı sağlık problemi var bir de eğrilik. Çapa da Prof dr. Erbuğ Keskin hocaya muayene olmuştuk 6aylıkken 1 yaşında gelin dedi. Derece olarak on üzerinden 5-6 seviyede dedi. Ancak sünnet olmayacakmış sünnet derisi ikinci ameliyat gerekirse lazım olabileceği için. Şuan 9 aylık oğlum, inanın geceleri uykum kaçıyor nasıl olacak nasıl yapacağız çok hareketli nasıl dayanacak diye. Allah başka dert vermesin tabi ama anne yüreği her gün düşünüp duruyorum. erbuğ hoca ve çapa hakkında deneyimi bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?