_Gamze_ bende post açsammı diye düşünüyordum bizde aynıyız. 4 ay atağı diyorlar buna. Uyku düzeni briz bozuldu güzel bir düzenimiz vardı. Hepsi alt üst oldu. Rahat 3 saat uykuya direniyor. O an şöyle ki uykusu var ama gözü kapalı ağlayarak direniyor. Ve gece uykusuna geçene kadar defalarca uyanıyor. Dünden önceki gün akşam sinirden çok ağlamıştım kaldırayım uykusu yoktur desem yine ağlıyor çünkü uykusu var gözler kapalı gözlerini ovuşturur halde sürekli. En son artık bitiyorum ya o uykuya dalana kadar bitiyorum çoğu zaman ağlıyorum uyutmaya çalışırken çok bunaltıyor bu durum çünkü. Allah yardımcımız olsun inşallah uyku gerilemesi yaşamadan ve uyku düzenini bozmadan bu 4. Ay atağını atlatırız sağ sağlim 🤷♀️🤦♀️😩