Toprakseyran _Gamze_ bende her akşam öyleyim eşim geliyor hemen gözüm kapalı yemeğini koyuyorum diyorum ye lavobonun üstüne koy sabah hallederim o kadar bile gücüm kalmıyor çünkü 🤷♀️😔
_Gamze_ Umay123 kucağımda pış pışlıyorum o da bi nebze sallama sayılabilir mi.. ah hiç peşimizi bırakmıyor ataklar 😁
Umay123 _Gamze_ ben de öyle yapıyordum yavaş yavaş uykuya dalmak üzereyken yatağa bırakıp yatakta pışpışlamaya başladım. ☺️
_Gamze_ Toprakseyran maşallah deyim biz bugün gece uykusuna daha kolay geçtik, bozulmasın daha da iyi olarak devam etsin inşallah 🙏🏻 moralimizi yüksek tutalım geçiyor
balprensesi _Gamze_ atak haftasıdır lutfen eskı duzenını degıstırmeyın ne kadar zorlanırsanız xorlanın bırakmayın belırlı bır duzen kurun ve onun dısına cıkmayın
_Gamze_ balprensesi düzenimizi bozmamaya çalışıyorum, gece uykusu için yine aynı saatte aldım odaya bugün daha rahat geçtik uykuya atlatacağız aynı düzen devam edeceğiz inşallah 🙏🏻
Toprakseyran _Gamze_ ayyy bizde bugğn geçen günlere göre daha rahat uykuya geçtik çok şükür. Mutluluktan uçacaktım nerdeyse Allah bozmasın inşallah yaa🥰🙊