0znur bizde de durum aynı 😊 ya çok huysuzdu odada gezdirip emzirerek uyutuyorum, iyiysek oturup emzirmece 😁 bazen karnı çok doyunca meme görmek istemiyor gel gitleri var, o zaman da popoya pış pış, mayışınca yerine koyup pış pış deyip popoya vurarak uyutuyorum, uyanacak gibi olunca da yatarak emziriyorum öyle böyle uyuyor işte 😁 ama desteksiz uykuya özenmişimdir hep 😁