EtiPetito işte bu yüzden aşı olmaya korkuyorum. Post açmıştım kötüleşirsem bebeğime bakacak kimse yok, korkuyorum diye,aşı karşıtı deyip silmişler. Bu korku yüzünden hala aşı olamadım olmak istiyorum ama yatak döşek olursam bebeğime kim bakacak. Ben de siz gibi hastaneye bile gidemem seruma. Allahım ne yapacağım ya :(