mihrosum Smrenes vallahi cok kotuyum canım. Tumm gun basım agrıdı ve atesim hep yuksek tı 1 gram ıstahım yok. Kollarım bacaklarım sırtm heryeerım agrıyor. Insallah gececek bakalım
EtiPetito Koalina Meerve Sukursebebiii Snowglobe Balkupum2505 MLSVS Mom622626 [silindi] Deletedmom78654 Zekimurendebizigorecekmi hepinize çok teşekkür ederim kızlar🌸 tek tek yazamıyorum gerçekten çok kötüyüm parmak ucuma kadar ağrım var. Ateşim sabaha karşı düştü çok az kaldı ama baş ağrısı vucut ağrısı mahvediyor beni oğluma nasıl bakacağım bilmiyorum
mihrosum EtiPetito canım neden parol ıcmıyor sun. Dun sana soyledım ertesi gun daha kotu olursun dedım. Parol ıcmeb laızm
Linva Felaket tellallığı yapmak istemem ama bi akrabamiz aşı üzerine fenalasinca kaybettik. Bir sağlık kuruluşuna başvursanız. Aşı karşıtı değilim modlar yorumumu silmesin.
EtiPetito Linva tövbeeest 😅 yok ya o kadar değil çok duydum bu şekilde olan normalmiş ama işte bebiş olunca ona bakabilmek için ilaç falan almam lazım 🤦🏼♀️
Merve-miray EtiPetito Bende kasımın sonu gibi olacağım 2.dozumu ve 2.daha ağır geçiyor diyor herkes🙄 1.dozda sadece hafif kol ağrısı olmuştu o kadar 🤷🏻♀️
MLSVS EtiPetito çok sevindim ne kadar sürdü tam olarak bu hastalık süreci? Benim de kolum fena ağrıyor şu an