EtiPetito İyi geceler kızlar bu sabah aşı oldum Biontech 2.doz, ateşim çıkmaya başladı vucuduma da ağrı yayılıyor gittikçe artan. Yapabileceğim bir şey var mı Parol vs içilir mi bilginiz var mı
MiracAlpinveUmutunAnnesi EtiPetito Geçmiş olsun bende vücut ağrısı kol ağrısı ve halsizlik olmuştu. Bir bilgim yok ağrım varken de parol falan içmedim 🌸
NaimeYilmaz EtiPetito Bence ek bir şey kullanmamak gerekiyor. Bende de olmuştu aynı etkiler, bağışıklılığıma bıraktım olayı :)
Ceydamy EtiPetito bende de yan etki olmuştu hastaneye gittiğimde parol verdiler, parol alabilirsiniz siz de bence.
EtiPetito MiracAlpinveUmutunAnnesi teşekkür ederimm🌸 ne kadar sürede geçmişti acaba normalde ilaç düşünmemde yarına kötü olursam oğluma bakacak kimse yok
Balkupum2505 EtiPetito ateş ve agri 2 3 gün sürebilir parol harici agri kesici kullanmayin demisti yengeme doktor
Burcinmiray EtiPetito ayy aynısı bende oldu acile gittim serum taktılar kendime geldim. Geçmiş olsun 😔
mihrosum EtiPetito dn post acmstm canım. İlk gn bıse yoktu gece 4 te fenalastm. Sanki dunya ustume yıkıldı bugun atesim hep yuksek tı 39ları gordum.parol ıctm. Hatta az once 4. Parolumu ıctım. Bugun hıc yemek istemedi canım 1 gram ıstahım yok. Bayılacam perısanım. 1 simitle duruyorum ama yok lokma yiyemem midem bulanıyor. Basım zonkluyor artık oturup agladım.vycudumun heryerı agrıyır. Bak bu saat oldu uyuyamıyorum.
EtiPetito mihrosum ya demee ilk dozda gram bişeyim yoktu bunda da sabahtan beri daha anca başladı etkiler. Napıcam yarın çocukla ya 😵💫
Smrenes mihrosum eşim şuan korona.. Şu yazdıklarınızın aynısını 2 gündür çekiyor 🤦♀️ ikimiz de sinovac aşılıyız.
[silindi] EtiPetito hadi ya baş ağrısından kivrandim içme 2 gün ağrı kesici cok ağrı olursa gel serum takalım dedi ama kivrandim ağrıdan
Sukursebebiii Noname21 ben emziriyorum ama aspirin aldim iki kez. Aspirinin sorun olacagini dusunmemistim hic hata mi yaptim ya esim hala bugun de almamk istedi de almadim.
Snowglobe EtiPetito acile gidin. Serum taktırın. Emzirdiğimiz söyleyin. Boş serum takıyorlar. Vücuda su veriyorlar sadece. Çok iyi gelecek emin olun. Bende öyle oldu en azından.
EtiPetito Snowglobe bebiş uyuyor eşim henüz gelmedi gelsede gidemeyiz ki bırakacak biri yok 😵💫 aşırı kötü değilim henüz umarım daha kötüleşmem uyumayı deneyeceğim :(
[silindi] EtiPetito ilk doz benim de çok iyi geçti gaza gelip 2. Dozu oldum covid oldum sandım öyle beterdi ki 2 gün kafama patates sarıp gezdim ağrıdan kemiklerim ağrıdı halsizlik simdi 3. Doz diyolar aman diyorum