Si_se_ta_be
Faturalar çok yüksek, normaldir muhtemelen ama başka sebepler de olabilir.
Petek bakımını yaptırdınız mı? Temizletme bakım işlerini yaptırın kesinlikle.
Mutlaka termostat kullanın. Termostatı istediğiniz dereceye ayarlayın, nesela biz 22 dereceye ayarlıyoruz kışın. Kombi sadece oda sıcaklığı belli bir seviyeye düştüğünde, 22ye gelene kadar çalışıyor. 37de 40da bile yaksanız sürekli yakmak faturaya yansıyor malesef.
Bir de ufak yalıtım malzemeleri kullanın. Kapıların altlarına pencere kenarlarına sünger takın, peteklerin arkasına alüminyum koyun, zebra yerine normal kalın perde takın, peteklerin önünden koltuk vs gibi eşyaları çekip peteklerin önünü açın.