Valla bebeğim olmasa yakmıcam gircem battaniyenin altına mis gibi ısınırım 🤣🤣 geçen kış eşimde bende işe gidiyorduk akşam 7de geliyoduk eve sabah yine cıkıp gidiyorduk her ay 500 600 ödüyoduk tamam 4 5 ay sadece yanıyor ama bi anda her ay bu kadar para cıkması da yazık günah vallahi şimdi eşim tek çalışıyo asgari ücret kira bin lira yazın bütün faturalar 500 tl şimdi doğalgaz da faturalar bin mutfak masrafı bin tl o kadar zam zam napıcaz artık bilemiyorum