Si_se_ta_be ah bende 2 senedr o evde az cekmedm ev bulamiyodm hamileydim yarısını annemlrde geçrdm ev bnmde catikatiydi ve camlri geç bildgn yere basınca buza basiyodum şükür kurtldm 2 gundr tasindm Allah ev konusnda herkese yardm etsn amin ins valla çok zor