Hapyyy Si_se_ta_be faturaniz normal fakat eco da yakiyorsunuz ılık olur içerisi comfort biraz daha pahali olur 20 30 tl gibi ama daha sıcak olur eviniz bilgilendirmek istedim gecen sene ayni hataya bn de düştüm ev az ısınmiyo demistim .
Olric11 Si_se_ta_be faturanız maalesef normal 20 gün yaktım en düşük ayarda ve sadece evde iki petek açık 200 geldi zam zam zam
bayankitapkurdu Si_se_ta_be bizim de aynı kombi. Petekler doğdu düzgün ısınmıyor. Ama ev sıcak . Bize de 1 aya 300 TL geldi. Ama biz hiç kapatmadık kendi haline bıraktık