alinaannee özelde helal demedim ki? Maaşınız ödeyen helal ediyorum derse dedim. Benxe tekrar okuyun.
Ise girerken haklarimizi bilerek, kabul ederek giriyoruz.ücretli izin az. Evet haklisiniz. Ancak bu hasta değilken rapor almanin art niyetli bir davranış olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Çünkü rapor hastalık durumunda hak. Hasta olana kimsenin lafi olamaz zaten.
Ayrıca inancıniza da laf etmedim. Siz beni, ben sizi birebir tanımıyorum. Başka bir dine inanıyor olabilirsiniz. Hiç inanmıyor da olabilirsiniz 🤷♀️