Fasulye12 bir memur olarak hiç doğru gelmedi sözleriniz. Evet 40 gün rapor durumu var ama bu hak değil, hastalık vs durumunda kullanılacak birşey. Tabi ki alabilirsiniz raporu ama sömürürüm tabiri çocuklarımızı emanet ettiğimiz bir öğretmene hiç yakıştıramadım. Sizler bu ülkenin geleceği olan çocuklarımızı yetiştirecek olan değerli insanlarsınız, duygularınızı daha normal bir şekilde dile getirmeyi biliyor olmanız gerekdi. Kusura bakmayın ama olmadı bu.