Woody boşuna laf anlatma bacım anlamıyorlar inan pandemi döneminde izinde olanlar geri döndü sırf maaş almak için yattıkları yerden kronik hastalığım var diyip 2 senedir yatanlar var maaş alarak malesef senin benim cebimden cikiyo hepsi eşim de memur bir gün rapor aldığını görmedim bu taktikleri ona da veriyim kullansın madem