Bizde de 17 aylıkken başladı. Yapmadığım şey kalmadı. 8 aydır devam ediyor. Dupholacı önerdi doktor , çok işe yaramadı yine lavman ile yaptırıyoruz. 8 gün tutuyor ya.. Müdahale etmezsek devam edicek. Çok zorlu bir süreç , biran önce bu alışkanlığı biter inşaAllah