yelis vaktinizi ayırıp yazıyorsunuz allah razı olsun .hala yapmadı bekliyorum bende. Lavma eminim çok kötü ilaç vs fitile razıyım da o raddeye gelmemek istiyorum .çözüm yoluda yok oturdum aglıyorum çok gerildim kızıyorum artık 15 gun oldu bu sıkıntı büyüdü resmen .yemesi bile azaldı:( okadar konuştum ki istemiyor hala .kakası normale döndü bu duplasof ilacı ile ama gene tutuyor