Merhaba güzel anneler,
Benim kızım 3 yaşında. Uzun süredir kaka tutma sorunumuz var çişini öğreneli 7 ayı geçti bezi bıraktık ,kakayı yapamıyoruz. Ek gıdadan sonra hep kabızlık sorunu yaşadık sütümden geçiyordu.
Dublahac kullanıyoruz doktor önerisiyle. Psikolojik olarak poposu acıyacak hissi uyandığı için asla kaka yapmak istemiyor. 2 gün 3 gün zar zor tutuyor karnına ağrılar giriyor fitille , lağman ile yaptırıyoruz. Geldiği gün yapsa kabız da olmayacak fakat korkuyor. Kayısı , incir sevmez ,suyunu içmez , kurabiyesini , kekini bile içinde olduğunu anlayınca yemiyor 🤦♀️ Sütü yasakladı doktorumuz süt içmiyor. Elimde krem , fitil görse çıldırıyor korkudan:(
Güle güle kakalar adlı kitabı aldım her gün okuyoruz ama çözüm olmadı. Dublahacı fazla kullanıyorum ki en azından ishal olsun öyle yapsın zorunlu olarak onu bile tutabiliyor. Saatler sonra çok sıvı olunca çıkarmak zorunda kalıyor. Yapmak istemiyorum düşüncesini değiştiremiyorum. Çok üzülüyorum , her şeyi deniyorum ama olmuyor. Var mı böyle sorun yaşayan , tavsiyesi olan ?