MiDo ben her ay götürüyordum. 8. ay da da götürdüm yani geçen ay. Ve be oldu biliyor musun canım. Ordaki hasta , küttük küttük genizleri tıkanmış öksüren , burunları bir perişan (Allah şifa versin) çocuklardan hastalık kaptı sıra gelene kadar ve 1 ay sürdü gribi. 9 aylık olduk yeni yeni toparlıyor daha. 150 tl ilaç parası verdim. Bir sürü ilaç yazdı hiçbiri fayda etmedi. Gittim dolven aldım , calpol dolven klavon (inşallah doğru yazmışımdır )verdim. Zorla toparladım bebeğimi ya. Corona da var korkuyorum. Daha götürmem hasta olmadıkça bebeğime de yazık