Bebeklerinizi her ay rutin kontroller için doktora götürüyor musunuz ? Yoksa sağlık ocağı kontrolleri yeterli mi ? Bugün devlet hastanesinde kalça ultrasonu vardı devletteki doktor 4.ve 6. Ayda gelmeniz yeterli dedi. Ama beni doğum yaptığım hastanedeki doktor her ay gözlem için çağırıyor