MiDo bize hiç bişey diyen olmadı sadece sağlık ocağından çağırıyorlar aylık boy kilo kontrolü ve aşıları icin başkada bisey diyen olmuyo doktorumuz desem zaten sormasam kalça çıkığı için bile gidin randevu alın demiyodu ben sordum öyle söyledi gidin ultrasondan randevu alın diye