Benim bebeğim de 35+6 da dogdu 6 gün küvezde kaldı 2905 ti kilosu ama solunum sıkıntısı ve hastane enfeksiyonu nedeniyle küvezde kaldı çok şükür şuan 15 aylık iyiyiz geçiyor insan üzülüyor ama o iyi bakılırken annede iyileşiyor öyle düşünün üzmeyin kendinizi suan onun için önemli olan sizin sütünüz kendinizi üzüp sütünüzü etkilemeyin