[silindi] 35+0 da suyum gelmesiyle doğum başladı. 2280 kg doğdu bebeğim, akciğer enfeksiyonunda 7 gün antibiyotik tedavisi gördü ve solunumu o kadar zordu ki. Bir 7 gün daha kontroller sarılık için kaldık. Şimdi 7,5 aylık canavar gibi. bu günler emin ol geçiyor. Sütünü sağ, moralini yüksek tut. Pozitif düşün. Bebeğin zaten tosuncuk doğmuş çok çabuk toparlanacaktır😍