Bende 6 gun oldu bugun dogum yapali seni o kadar iyi anliyorumki benim.bebegimde daha dokunmadan tenine degmeden kuveze aldilar hergun sut goturuyorum emzirmedim hic virus belasi yuzunden emzirmek yasak solunum.sikintisi var su yutmus biz guclu olucazki onlarda savassin her nekadar uzulme desem bile kendimden biliyorum imkansız ama.en azindan soyle diyebiliriz cok.sukur korkulacak bisey değil en güvenilir yerde iyi bakiliyo ins rabbim tez zamanda bize kavusturur yavrularimizi