bidibidibidi doktorlara güvenin Allah’ın izniyle geçecek. Kuzenimin kızının ellerinde ayaklarında omurgasında fazlaca bozukluk vardı ve doktorlar yürümesinin gecikeceğini söylediler. Ama kalktı yürüdü küçük savaşçı hem de gecikme olmadan… Şimdi beş yaşına geldi, bir dizi operasyon gördü ve görecek ama hepsinden sonra kalkıp yürüyor :) maşallah. Parktaki teyze bilip bilmeden konuşan biri onu ciddiye almayın lütfen :(