bidibidibidi cocuk daha yeni yuruyor tabi dusucek evde falan giydirmeyin yurume icin en onemli sey ayakkabisiz ciplak ayakla yurumeyi gelistirmesi, ice basmis basmamis bu cok onemli degil ki cocugunuz yuruyor mu yuruyor, herhangi bir saglik sorunu var mi yok tamam o zaman kafaya takilcak bir durum yok kimseye de laf anlatmayin siz anlattikca onlarin elbet dicek daha cok seyleri olucak, evet teyzecim farkindayiz doktor kontrolunde ilerliyor siz merak etmeyin diyin gecin, kendinizi savundukca “uzman” teyzelerimiz hadlerini daha da asicaklardir nacizane tavsiyem. Saglicakla buyutun evlatlarinizi insallah 🌸