Elisaf amin inşallah 🤲🏻 Ben bu süreçte elimden geleni yapıyorum. İnşallah zamanla düzelir dediklerimizi. Doktor zaten kötü ihtimali de söyledi bana. Velevki düzelme olmadı 2 yıl içinde o zaman tabanlık vericez içe basması da düzelecek bacağındaki eğrilikte dedi. İnşallah onlara gerek kalmaz