Kaderlmc Minikyavrum46 süt parası için başvuru yapılmıyor diye biliyorum siz veya eşiniz hanginiz sigortalı çalışan ise direk ona yatıyor
Zehraayaz Deryasami150819 E devlet üzerinden doğum yardım parası sorgulama yazarsanız ordan öğrenebilirsiniz
Deryasami150819 Zehraayaz baktım başvuru bulunmamaktadır diyo. Başvuru yapim dedim, bilmem biaey maddesi sandık üyeliği kaydınız yoktur diyo
Deryasami150819 Zehraayaz ben işsizlik ödeneği yazdim en üsttekine girdim tüm hepsi çıktı.. çalışan olduğum için mi acaba
Poyrazzz01 Peki birşey sorabilir miyim benim bebeğim şu an 2 yaşında acaba smdi basvursam yne de alır miyim zamaninda basvurmadik pisman oldum
Kaderlmc Gamzebicer evet bende burda bir postta okumuştum bebeğim tam 2 aylık değildi ödeme aşamasında diyordu gidip sorduğumda daha yatmamıştı 10 gün sonra tekrar gittim para yatmıştı adıma gidip sorun yatmıştır mutlaka 😂
Kaderlmc Hiperaktifanne başvuruyu yaptıysanız Doğumdan sonra yaklaşık 2-3 ay içinde yatıyor benim bebeğim 65 günlüktü yattığında PTT’ye kimliğinizle gidip sorun çoktan yatmıştır paranız bekliyordur
Kaderlmc Gamzebicer siz gidip bi sorun yatmıştır kesin siz aldıktan sonra ödendi yazacak inşallah geri gitmemiştir güle güle harcayın
Zehraayaz Deryasami150819 bilmiyorum ki canim orasıni ben çalışmıyorum doğum yardımı yazınca çıkıyor bende
Deryasami150819 Zehraayaz ben dogum yardımı yazdim çıkmadı. Sonuç yok yani. İşsizlik ödeneği yazdim hepsi cikti
Kaderlmc Hiperaktifanne evet benim aldığımda da ödeme aşamasında yazıyordu. Siz parayı çektiğinizde ödendi olarak sisteme düşüyor.