Reyyan-ayse57 Sosyal hizmetlere gidip form dolduracaksın canim ben doldurdum 3 ay sonra alacaksın dedi bu ay alicam ışte ptt den başka bişiy yapmıyorsun
Hiperaktifanne Kaderlmc ya çok sağ olun, evet yatmış bugün gidip çektim. Siz yazmasanız hiç haberim olmayacak😀🙏🏻
betulunmevasi Dnzaly sosyal hizmetler e başvuru yapılıyor. Bebeğin ve annenin/babanın tc si ile başvuru alıyorlar. 45 gün sonra ptt den alıyorsun.
SuPerisiiii Hiperaktifanne benim 1 ay olmadan hemen yatmıştı ya. Sizde bi sorun olmasın mı? E devletten kontrol ettiniz mi