Mom4565 çok iyiymiş gerçekten burda nerdeee bı bez bı mama yardımı için basvurmadigimiz yer kalmıyor oda doğal afet olunca falan veriyorlar üstüne malın çıkarsa asla bişey alamiyorsun başkada yok bide sadece 5 yaşına kadar ayda 8tane süt veriliyor İzmir’de çok annenin bebegin tam anlamıyla arkasındalar demekki anlattiginiza göre