Mercimek_Alp Olduk olduk ama tüm günüm suncacik bebeye neden 3 aşıyı ayni anda yaparlar ki diyerek geçti maalesef :( her bebek bir degil tabiki benim kızım cok gazli bir bebek aşı yapılırken biraz agladi ama igneyi cikardiktan sonra sustu, ebe hemsiremiz uyku yapar dedi ama ben yine o şanslı annelerden değildim eve geldim emzirdim uyudu 2 saat kadar sonra bir uyandi uyanis o uyanis bütün gün memedeydi ve sadece orada uyudu hala daha uyanık . Ateş yapmadi bizde en fazla 37.3 gördük ama çok ağrısı oldu doktoruma danışıp 1 çay kaşığı calpol vermek zorunda kaldim igne yerlerinde herhangi bir şişlik kızarıklık olmadı.