_mormenekse Mercimek_Alp Yok olmadı çok şükür 37.3 gördük ama daha da yükselmedi calpol vermek durumunda kaldim doktoruna sorup ondan ateş olmadi
Mercimek_Alp DiDoCe 2 ve 3 aylik aşıda huzursuzlugu ve ateşi yaşicaz yani🤦♀️ ayhh neyde şimdiden buna kafami takmayim daha 1 aymiz var 😂😂 ateş yukselmesinden cok korkarim bebek ya bide o yuzden telas yapiyorum ya 🤦♀️
DiDoCe Mercimek_Alp 😂 ince giydirin sürekli emzirin 5 saatte bir calpol verin atlatırsınız benim bebeğim meningokok ta çok kötü oldu 38.3 oldu duş yaptırdık hemen onuda öyle atlattık çok yorucu ya ama mecbur :(
Kaderlmc Mercimek_Alp ilk ay aşısında sorun olmuyor canım zaten ebe bilgi veriyor ikinci ay aşısı ağır o ateş ağrı yapıyor bebekte tabi her bebekte de olmuyor ateş ama stres yapma yani 1. Ay aşısı rahat geçiyor