Alpsmomm Evet bende öyle düşünüyorum şuan doymuyor sütümle ve neden bilmiyorum emdiği zaman çok kusuyor bende şöyle düşünüyorum beni emsin 1 damla da olsa sonra mama vereyim zaten öyle yapmaya çalışıyorum. Emiyor yarım saat sonra mama veriyorum ağlıyor doymuyor ama emzirmek işte çok zor oluyor az önce soydum öyle verdim aldı öyle deneyeceğim istiyorum ki 6 aya kadar emsin direniyorum ve başaracağım inşallah 🙏