Neler yapıyorsunuz? Ne çözüm buldunuz? 5 aylık ve aşırı derecede biberona alıştı meme reddi yaşıyoruz direniyorum ama çok yorucu oluyor. Ayakta emziriyorum uykulu emziriyorum ya da ninni söyleyerek zorla emziriyorum. Her emmeden sonra mama içmeden sakinleşmiyor. Bazen memeyi almayıp ağlama krizi geçiriyor mama vermek zorunda kalıyorum. Memeyi gördüğü an kıyameti koparıyor. Siz nasıl çare buluyorsunuz?