252525 aynen bu cnm. Şimdi şöyle anlatayım size benim bebeğim 6 aylık olacak bir hafta sonra beni emmeyi bıraktı biberonla devam ettik sütümü sağip yanı sıra mama tabi. Sonrasında biberon reddimi başladı biberonla içmek istemedi ayakta biberon la doyurdum bir müddet sonra hiç almayınca biberon değiştirdim en son doktora gittim beslenme uzmanı hemde bana ek gıdaya geçince kullanilan suluk kullanmamı söyledi ilk zamanlar alismadi ama şuan da alıştı içiyor bununla biberonu bırakmış olduk yani gece meme emmeye döndürüruz dedi doktorum ilk defa mememi tuttu kızım dün ama halen emmiyor tabi benim için buda bir gelişme tabi. Biberon da boğulma tehlikesi yaşadığımız için biberon reddimiz olmuş bizim bir kaç kez genzine kaçtı ondan korktu heralde suanda suluk biberon la içiyor ama uyanıkken az içiyor bende uyuyunca veriyorum. Sormak istediğiniz birşey olursa sorabilirsiniz.