Rikaa ayni sey bende de vardi canim 9.8 mm adenom vardı ilac kullanarak 3.2 mm e düştü daha sonra emarda bisey gorunmedi kaybolmadi beni sasrtmisti demekki olabiliyormus, goguslerinzden sknca sivi sut gibi bsy geliyormu , benden geliyorda hâlâ acaba ilac kullaaya devam mi etmeliydim