Skkssjajjsjs olur mu ne demek aklına ne takılırsa sorabilirsin benim de başım ağrıo ama evet sebebi kist değil bu tamamen zararsız demişti doktor doğuştan da olabilirmiş daha önceki düşmelerden travmatik sebeplerden de .. hatta şöyle diyeyim en son gittiğim doktor dedi ki ben bi kaç kez mr a sokup takip ederim baktım büyüme yok takibe bile gerek kalmaz dedi