Maideee Doğrudur canım bana arada alıp bebegini sakinlestir emzir birsey olmaz diyorlardi alıyordum emziriyordum seviyordum uyutup koyuyordum. Gözü kapali olduğu için birde eliyle oraya dokunuyordu rahatsiz olup daha 9 günlüktu ama cikarmaya calisiyordu eliyle. Uyutuyordum oyüzden. Sabahina düşmüştü cıkmistik zaten. Sizinde düzelir kısa zamanda içinizi ferah tutun. İşte lohusalik kafasi ben aglamistim ama o gunlerde gelip geçiyor şimdi 4,5 aylık oldu bile